Команда РосЖКХ сама розсилає ваші заяви чиновникам.
Вам залишається тільки заповнити форму і натиснути кнопку «Відправити».
Ніяких конвертів і черг в поштових відділеннях.
Якщо ви вже відправляли заяву через наш сайт, то авторизуйтесь
і вам не доведеться заново заповнювати контактні дані.
Натиснувши на кнопку «Відправити заяву», я даю згоду сервісу РосЖКХ на обробку своїх персональних даних відповідно до Федерального закону від № 152-Ф3 «Про персональні дані». Зазначені мною персональні дані надаються з метою спрямування заяв, складених з використанням сервісу РосЖКХ, в державні органи. Справжнє згоду дається мною безстроково. '
Як це працює:
- Будь-які пошкодження підлог комунальники зобов'язані усувати негайно. Це сказано в пункті 4.8.5 Правил і норм тех.експлуатаціі житлового фонду.
- За це ми щомісяця платимо приблизно половину від усієї суми комунальних платежів по рядку «Плата за утримання і ремонт».
- Контролює все це Госжілінспекціі і інші держоргани. Саме вони і примушують ЖЕК все привести в порядок.
- У КоАП є стаття 7.22 «Порушення правил утримання та ремонту житлових будинків». Штраф до 50.000 рублів.
- Щоб ініціювати перевірку, треба використовувати право на звернення до держорганів, яке гарантоване 33-й статтею Конституції.
- Закон про звернення громадян зобов'язує чиновника направити відповідь не пізніше 30 днів + пересилання. Інакше він отримає штраф за статтею 5.59 КоАП.
- Терміни усунення порушень утримання будинків різні. Але в середньому у комунальників є 45 днів після вашого звернення.
Похожие страницы: